Klacht: Afspraak niet na gekomen.

op 23 juli 2017 over Bo-rent in de categorie Verhuur

Beste heer mevrouw,

Ik heb op 17/7 een kleine auto van Bo rent Enschede gehuurd voor een dag of meer,De medewerker heeft me gevraagd wanneer is de auto terug ? ik heb duidelijk gezegd dat ik niet weet omdat mijn eigen auto is in reparatie en mijn kinderen moeten naar school dus een dag of meer ik weet het niet, toen vroeg ik hem moet ik elke dag voor bellen om te verlengen ? hij zei nee hoef niet.

Wij hebben over prijs gehad dat was 30 euro incl verzekering en btw per dag,daarna zei hij woon jij in buitenland ik zei ja volgens hem kom ik nog goedkoper uit.

Ik heb in totaal 4 dagen gehuurd dus 4×30 is 120 euro, maar helaas hij heeft 150 euro gepakt en zegt ik weet ook niet waarom zo staat in het systeem. een keer zegt 4 dagen dus week prijs ik zei waarom is me niet verteld ? hij weet het ook niet. Ik dacht minder dan 120 euro zou kosten ivm buitenlandse adres zoals hij tegen mij zei maar helaas meer.

ik wil graag mijn 30 euro terug hebben omdat zo is de afspraak 4×30 is 120 .

Met vriendelijk groet,

Saad Tahir
Eperstrasse 65 Gronau Duitsland

Als ik mijn 30 euro terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bo-rent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zaxoly