Klacht: afspraak met telfortmedewerker winkel niet nagekomen

op 10 augustus 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een klacht voor Telfort Tv:

Ik heb, toen ik Telfort interactieve tv heb aangevraagd, in een Telfort winkel afgesproken dat ik de activatie kosten van 30 euro niet zou hoeven te betalen of voorschieten en nu krijg ik een rekening waar die extra 30 euro wel bij op staat. Telfort zegt dat ik die 30 euro wel terug krijg maar dat was niet de afspraak en ik kan die 30 euro gewoonweg nu niet voorschieten. Ik zou die activatie kosten niet hoeven te betalen omdat ik Telfort all in one heb aangevraagd. Ik heb Telfort nu telefonisch 2 x gesproken en zij zeggen dat die meneer in de winkel een fout heeft gemaakt en dat ze er nu niks meer aan kunnen doen. ik heb een afspraak gemaakt met het bedrijf Telfort en wil dus dat dit opgelost wordt. Oftewel ik wil dat de gemaakte eerste afspraak nagekomen wordt. een afspraak is een afspraak.

Als die 30 euro komt te vervallen zoals afgesproken,dat betekend dus niet voorschieten. ik heb nu uitstel van betaling tot 19 augustus dus graag voor die tijd oplossen, want ik wil geen problemen verder,

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NellieP