Klacht: afspraak gecanceld klantnummer 9068294662

op 28 april 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij hadden met KPN twee afspraken m.b.t. het aanleggen van internet op het vakantiepark Marina Beach , Middenweg 1 in Hoek, zeeland
De 1e afspraak was het leggen van de kabel op 3 mei 2017 . de tweede afspraak was het installeren van de router op 4 mei . De afspraak van 3 mei is op 28 april via G-mailadres gecanceld. Volgens een mailbericht van KPN omdat ze de monteursafspraak niet haalden . verzoek tot terugbellen. Na tel overleg bleek dat men een verkeerd nummer had gebeld en dat deze persoon uiteraard aangaf geen opdracht voor aanleggen internet had gegeven en de opdracht werd daarop gecanceld. De monteur erkende de fout. toegangscode bericht is 8866223 optie 9 klantnummer 9068294662

Er moeten nu twee nieuwe afspraken worden gemaakt terwijl wij voor 3 en 4 mei extra vrij hadden genomen om aanwezig te kunnen zijn in zeeland ( moeten van Landgraaf Limburg komen!!)

Wij hadden graag een tegemoetkoming in de onkosten gekregen hiervoor omdat dit buiten onze schuld ligt. De reiskosten naar zeeland bedragen €50.00. De kosten van twee vrije dagen €150,00
De vergoeding is te storten op NL26 ABNA 0448044838

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Aalders