Klacht: Afsluiting water nav grove administratieve fout PWN

De administratie bij PWN blijkt al jaren verre van zorgvuldig. Rekeningen uit 2011 ontvangen in 2016 etc. Nu stonden er onverwachts mensen voor mijn deur om het water af te sluiten terwijl ik recentelijk betaal afspraken had gemaakt. Deze betaalafspralen stonden wederom niet goed in de systemen van PWN. Er viel niet te praten met PWN ze wilden geen betaal afspraak maken en gingen alles afsluiten terwijl het ernstige gezondheids schade aan mijn kind kan aanrichten ivm gezondheids problemen. Het is echt een zooitje bij PWN en ze hebben zich totaal niet aan de wettelijke verplichtingen gehouden conform vooraankondiging afsluiting etc. Ik hoop echt dat PWN hierop aangesproken wordt want dit kan echt miet. Door de hulp van een lieve vriendin heb ik uiteindelijk de afsluiting net kunnen voorkomen maar dit wens je niemand toe met een gezin met 2 jonge kinderen. We zijj aan alle kanten welwillend geweest om de situatie op te lossen echter PWN was nergens toe bereid. Ze maken zelf een volledig zooitje van hun administratie en houden zich niet aan de wettelijke regelgeving omtrent o.a afsluiten van het water. Ik hoop oprecht dat PWN hierop aangesproken wordt zodat niet nog meer gezinnen hiervan de dupe raken.

PWN moet hierop aangesproken worden zodat niet nog meer gezinnen hiervan de dupe wordem. Er moeten duidelijke afspraken gemaakt worden waar PWN zich aan dien te houden voordat ze tot afsluiting van het water mogen overgaan zeker als er medische problemen zijn van kunderem. Daarnaast zal PWN zijn administratie evt op orde moeten krijgen. Een rekening krijgen uit 2011 in 2016 kan echt niet! De klantvriendeljjkheid en oplossingsgerichte houding verdiend training van externe mensen want hoe ze nu met hun klanten omgaan is verschrikkelijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slagmolen