Klacht: afsluiting door fout bij KPN

op 10 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op vrijdag 7 september is mijn telefoon afgesloten door de KPN,
na een telefonisch gesprek op vrijdag ochtend werd er gezegd dat het een fout van de KPN was.Die in plaats van mijn adres gegevens te veranderen mijn telefoon heeft afgesloten. Daardoor zouden ze mijn abonnement overzetten naar prepaid zodat ik in ieder geval telefonisch bereikbaar was en ook kon zelf kon bellen. Het enige wat ik hoefde te doen was regelmatig mijn telefoon uit en aan zetten zodat hij zich kon resetten. s,Avonds was ik nog steeds niet aangesloten, dus op nieuw gebeld. Krijg je als antwoord, het komt omdat er nog een rekening open staat waardoor wij u niet kunnen omzetten naar prepaid. Intussen was het schijnbaar te moeilijk geworden voor de medewerker nummer twee want die hing gewoon de telefoon op. Medewerker drie kon niets voor me doen omdat de afdeling die daar over gaat na half zes en in het weekend gesloten is, Belt u maandag ochtend maar weer opnieuw.
Maandag ochtend weer gebeld medewerker 4 aan de telefoon, Nee mevrouw we kunnen niets voor u doen want u heeft een betalingsachterstand. Maar ze zou me doorverbinden met de afdeling financiën maar wederom word de telefoon opgehangen. Opnieuw gebeld, medewerker nummer 5 aan de telefoon ze waren er nu mee bezig maar het kan nog wel een aantal dagen duren voordat ik weer aangesloten zou zijn. En dan vind ze het raar dat ik op dat moment boos word omdat jullie iedere keer iets anders verzinnen om niet toe te geven dat het een fout van jullie is en dat er van alles belooft word wat jullie niet na komen. Ik hoop dat mijn telefoon weer heel snel word aangesloten zodat ik voor mijn werk weer bereikbaar ben

Voorlopig ben ik niet te vrede over hoe jullie de mensen behandelen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Kuipers