Klacht: Afsluiting

op 17 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Ziggo heeft mij afgesloten terwijl de laatste factuur niet betaald was, maar ook nog nietoverdreven oud was en ook joggen factuur van de volgende maand erwas, die kwam pas 9 dagen later. Ik heb wel de factuur betaald op dag afsluiting , maar vind niet terecht dat afgesloten werd, als je nu meer maanden open heb staan kan ik het begrijpen maar niet als de factuur 21 dagen pas oud is, heb diverse keren contact gehad met ziggo, via Messenger zeggen ze dat terecht is, maar telefonisch vond diegene het maar raar en niet kunnen, maar nu na vele berichten via messenger, moet ik toch aansluitkosten betalen, ik vind dit niet terecht , dus dat is mijn klacht. Dat ik de aansluitkosten moet betalen terwijl factuur nog maar 21 dagen oud is.

Gewenste Oplossing:

Dat de heraansluitkosten eraf gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hollie44