Klacht: afsluiting

op 03 februari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

ik ben overgegaan van telfort naar kpn en dit zou zijn op 5-2-14.
Maar nu heeft telfort mij al van af vandaag 3-2-14 geheel afgesloten van mijn alles in 1 pakket.
Ik kan daarom niet internetten e.d
Ik doe dit nu via wifi hotspot,maar waar daar de kosten van zijn weet ik niet.
Ik heb hun vandaag 3 x gebeld, via mobiel waar aan ook de nodige kosten aan verbonden zijn en ik heb dit uitgerekend maar min € 15,00 alleen de gesprekkosten al en daar komt dan nog bij gebruik mob telefoon.
Maar elke keer weer dat ik hun bel zeggen ze dat dit aan de kpn ligt, maar die heb ik ook 2 x gebeld met een gratis nummer en die zeggen dat dit niet zo is en ik gebruik kan maken van de kpn zoals afgesproken op 5-2-14 enhoe graag ze het zouden willen bij kpn eerder kan niet.
Ik vind dit niet normaal dat dit allemaal zo maar kan, door telfort afgesloten en dan een andere provider de schuld geven.
En als ik nu een achterstand heb of in het verleden, maar dit is niet want de laatste faktuur is ook al betaald

TEn eerste verontschuldiging door telfort.
Ten tweede terugbetaling van mijn laatste betaling dwz deze 2 dgn.
En de kosten van het mobiel bellen, en de tijd die ik gebeld heb is 40 min.
Dus daar komen dan de kosten nog bij van mobiel bellen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chmankone