Klacht: Afsluiten zonder waarschuwing en telefoonnummer kwijt

op 14 september 2018 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

LS,

Dit is niet erg netjes van u.
Het nummer bestaat al heel lang en is voor noodgevallen bekend bij een aantal oudere mensen!
Eveneens is het zo dat dit voorheen zeker niet zo was en u evenmin hiervan melding gemaakt heeft!
Zelf heb ik nog een ander Lyca nummer maar u begrijpt dat ik die evenmin nog wil hebben. Wat een slechte en gemene club bent u !
Indien een nummer dreigt te gaan vervallen is het uw morele plicht hiervan melding te maken !
Kennelijk weet u niet goed waar u mee bezig bent. !!!
Lyca nee mensen niet meer doen ! zonder dat je het weet kan niemand je meer bereiken en ook in nood kunnen hulpbehoevenden je NIET bereiken !! (En dat weet je dan niet !!!)
Een en ander verdient het om rondgebazuind te worden en dat ga ik dan ook zeker doen !!!
Een bijzonder teleurgesteld gebruiker !
Lyca NIET AANSCHAFFEN!

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: CS Netherlands
Verzonden: donderdag 13 september 2018 16:45
Aan: draaismaa@gmail.com
Onderwerp: RE: Contact us – Enquiry

Geachte klant,
Dank u wel voor uw e-mail.
Naar aanleiding van uw e-mail kan u niet bellen of gebeld worden, betreffend dit mobiele nummer: 31684097150.
Helaas moet ik u meedelen dat dit nummer: 31684097150 niet bestaat in onze data base.
Indien de LYCAMOBILE simkaart gedurende een periode van 3 maanden niet actief wordt gebruikt voor uitgaande gesprekken enof sms berichten wordt de simkaart en het beltegoed bevroren. Klik hier om de algemene voorwaarden te lezen (Artikel 3).
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien wij u nog ergens anders mee kunnen helpen horen wij dat graag.
U kunt contact opnemen door te bellen naar: 1200 of een e-mail te sturen naar cs@lycamobile.nl.

Met vriendelijke groeten,

Inass.

Lycamobile Customer Service

als dit wordt opgelost

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Draaisma