Klacht: Afsluiten speelplek kinderen

op 07 april 2020 over Staedion in de categorie Woningcorporaties

Hallo,

Gisteren 06-04-2020 heeft staedion onze gezamenlijke Achtertuin zonder aankondiging of geldige reden afgesloten met hekken zodat niemand er mee in kan. Deze achtertuin was een veilige speeltuin voor de kinderen die hier in het blok wonen. Ze hebben het afgesloten omdat volgens hun de maatregelen van Corona niet gevold worden. Dit is totale onzin. Ik en 2 andere moeders zitten ook, op afstand van elkaar, in de achtertuin om ervoor te zorgen dat hier op gelet wordt. Vervolgens krijgen we 10 verschillende redenering waarom de achtertuin gesloten is. En alle 10 redeneringen zijn gelogen en kloppen voor geen meter. Wij ouders zijn verantwoordelijk voor onze kinderen en wij ouders letten hier heel goed op. Onze kinderen kunnen nu niet meer veilig buiten spelen . We wonen aan een hele drukke weg waar ook bussen en hardrijdende auto’s voorbij gaan. Volgens staedion zijn ze dus veiliger op zo’n gevaarlijke weg dan in de achtertuin onder toezicht. Wij hopen dat ze hun besluit terug trekken en de veiligheid van onze kinderen echt waarborgen. Ze lopen veel meer risico op besmetting op straat waar de hele dag onbekende mensen langslopen en langs fietsen dan in de achtertuin waar alleen de bewoners komen. Ook is er onduidelijkheid over wie hier de opdracht voor gegeven heeft. De politie zegt staedion en staedion zegt de politie!!

Wanneer onze kinderen weer veilig in onze achtertuin kunnen spelen waar wij, bewoners, voor betalen!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staedion over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staedion in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]