Klacht: afsluiten abonnement klantonvriendelijk

op 07 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op een bestaande ov kaart, waar een voordeeluren abo op van toepassing is kun je niet via internet een abo aan toevoegen. Is veel werk en gaat uiteindelijk niet.

Na een half uur telefoneren met de klantenservice is de uitkomst dat er pas na 2 tot 4 weken een weekend abonnement aan toegevoegd kan worden.

Uiteindelijk een nieuwe OV aangevraagd met het nieuwe abonnement.
Zeer klant onvriendelijk en ook slecht voor het milieu!

Wat was er mis met een loket waar je een abonnement kunt kopen wat direct ingaat?

Ook moet ik voor mijn zoon een 1e klas abonnement kiezen omdat de 2e klasse op vrijdag en zondagavond helemaal vol zit.

Alles gaat via internet, dus waarom moet het twee tot vier weken duren?
Al het invul werk moet zelf door de klant worden gedaan en dan moet het een met paar dagen afgehandeld kunnen worden.

Als de 2e klas volzit dan mag je gratis 1e klas gaan zitten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 09:53 geantwoord