Klacht: Werking pleisters zeer negatief ervaren

op 16 mei 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

in de eerste week van april kreeg ik mijn bestelling \”afslank buik pleisters\” binnen van Afslankringen.nl. Na 2x de pleisters te hebben gebruikt gloeide en brandde mijn buik enorm en ben ik direct mee gestopt. Ook kreeg ik rode vlekken op mijn buik. Ik heb 3 maal de vraag gesteld op hun Facebook pagina of dit normaal was. Geen reactie. Zij hebben mij daarna verwijderd en geblokkeerd op hun pagina. Geen normale zaken van doen denk ik dan. Sinds de tweede week van april heb ik ze dagelijks geprobeerd te bellen maar steeds bij elke keuze in hun menu krijg ik te horen \” u bent eerst wachtende\”. En rekening loopt steeds op. Zij nemen ook niet op of nemen wel op en hangen op.

Ik heb ze al 2x via mail benaderd maar kreeg vandaag 16 mei een brief met extra kosten die ik weiger te betalen. Volgens een persoon die mij via Facebook aansprak van afslankingen.nl kon je achteraf betalen. Niet goed of niet tevreden geen betaling of geld terug. Hiervan heb ik screenshots gemaakt. Ik ben zeer ontevreden vooral omdat de pleisters vreemde vlekken gaven op mijn huid en enorm brandde. Tegen een andere zeggen ze \”misschien had je buikpijn????\”…

Ik weiger uiteraard de betaling te voldoen aangezien zij hun verplichting niet waarborgen en de klant met een hoge rekening laten zitten.

Omdat zij niet reageren zet ik mijn klant op klacht .nl

Afslankringen.nl hoort mij normaal te woord te staan via telefoon of desnoods via e-mail en hun fouten te erkennen. Zij geven aan op Facebook \"achteraf betalen is mogelijk als je tevreden bent. Niet tevreden geld terug\". Omdat ik niet tevreden ben en betaling achteraf koos, heb ik de factuur ook niet voldaan. Wellicht krijg je niet eens je geld terug als je toch betaald.

Hun manier van handelen en de klanten maar rekeningen sturen vind ik nogal belachelijk.

Mijn rekening hoort kwijtgescholden te worden en de zaak moet stoppen met hun rotzooi.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Meli04

2 jaren geleden - Vandaag een incasso brief binnen gekregen! Dit gaan we mooi niet betalen! Ze reageren nog steeds niet op mijn mails en zijn telefonisch zeer moeilijk te bereiken. Zogenaamd eerst wachtende in de rij

Alle klachten die gemeld zijn door Meli04