Klacht: Onterechte aanmaning via mail en post ontvangen

op 11 juni 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Ik heb een potje capsules besteld. Er is iets fout gegaan met de betaling. Ik heb opnieuw besteld en toen deed de betaling het wel. Ik kreeg toen twee mailtjes met ieder een ordernummer. Zowel Afslankringen als billink gelijk via het ordernummer laten weten dat het eerste ordernummer waarbij de betaling niet door kwam moest vervallen, omdat ik met een nieuw ordernummer een bestelling heb geplaatst. Diverse keren geprobeerd te bellen. Diverse mailtjes zowel naar afslankringen en billink gestuurd. 1x heeft billink gereageerd en gezegd dat afslankringen ook een tweede potje heeft opgestuurd. Ik heb maar 1 potje ontvangen van de factuur die daadwerkelijk is betaald. Nu zegt afslankringen tegen billink dat ze er twee hebben opgestuurd dus dien ik te betalen. Ik heb alle mailwisselingen bewaart. Ik heb gelijk binnen een uur de eerste geannuleerd via de nieuwe factuur bij opmerkingen en ook via de mail. Na deze mail kreeg ik nog steeds dat ik moest betalen. Alle mailwisselingen zowel naar billink als afslankringen gestuurd. IK weet niet meer hoe ik contact krijg met Afslankringen om die aanmaningen te stoppen. Ik heb echt maar een potje gehad. Het gaat om ordernummer 134255 die moet vervallen. Ordernummer 134259 is oké en betaald. Had ik het maar nooit gedaan. Ik heb alles gedaan wat in mijn macht lag om hen enigszins te bereiken. Het lukt gewoon niet.

Factuur 134255 moet vervallen. Zie mail 28 april waar ik het een en ander nog verduidelijk.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela Niezen