Klacht: Afschrijvingen per maand van de bank, maar geen lidmaatschap meer

op 19 februari 2018 over Adobe in de categorie Software

Beste Klacht.nl

Ik ben in juni afgestudeerd van mijn opleiding en momenteel werk ik full-time en doe ik tegenwoordig weinig met mijn laptop.
Maar mijn vader betaald nu nog elke maand deze €30 terwijl ik deze programma’s van adobe niet meer gebruik. Ik betaal mijn vader nog elke maand met dit bedrag omdat je adobe alleen maar kunt betalen met een credit card. Ik maak dit bedrag naar hem over.

Nu zou ik graag deze betalingen willen stoppen zodat ik p/m geen 30 euro meer betaal. Maar het probleem is dat adobe nauwelijks te bereiken is, niet via mail en ik heb gelezen dat telefonisch contact niet heel veel zin heeft omdat je uren moet wachten voordat je aan de beurt bent. Wat kan ik nu het beste doen zodat ik deze onnodige kosten hoef te betalen?

Esther Staamer

Als ik het juiste email adres krijg of als iemand weet hoe ik dit het beste kan aanpakken, zodat ik deze onnodige kosten niet meer maak. Adobe is bijna niet bereikbaar en dat vind ik echt een schande!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adobe

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adobe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esthertje1234