Klacht: Afschrijvingen

op 27 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er zijn van mijn rekening meerder keren bedragen via adyen afgeschreven die ik zelf niet kan thuisbrengen.
Het gaat om afschrojveningen door het volgende rekeningnummer NL48 RABO 0132 3947 82

Als ik weet wie deze afschrijving heeft gedaan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 september 2017 om 13:20 geantwoord

Geachte mevrouw Finke,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Ik kan 2 iDeal betalingen vinden afkomstig van uw mailadres. Een van Greetz van EUR 18.90 en een van Fleurop van EUR 26.90.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van uw bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen alle transacties te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com