Klacht: afschrijving van mijn rekening

op 27 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is door Global collect een bedrag van 39,95 euro afgeschreven van mijn rekening en er staat niet bij waarvoor en voor wie,
Ik heb dat bedrag niet uitgegeven en wil dat terug hebben . Hoe doe ik dat.?

Gewenste Oplossing:

als Global Collect het geld geretourneerd heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 28 juli 2017 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

28-Jul-2017 De heer, mevrouw Primus per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door c j primus