Klacht: Afschrijving klopt niet

op 29 april 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 mei 2017 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Jansen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat het afgeschreven bedrag veranderd is.

U heeft inderdaad een jaar lang gebruik gemaakt van een mooi aanbiedingstarief: 15,50 euro per maand. Na een jaar is deze aanbieding afgelopen en, conform de voorwaarden van uw abonnement, overgegaan op het reguliere tarief van 23,80 euro. Dat verklaart het nieuwe bedrag op uw afschrift.

Ik wens u nog een mooie dag toe.

Hartelijke groet,
MvS - Webcare Team

Heeft op 01 mei 2017 om 19:52 geantwoord

Zeg met ingang van 1juni mijn weekendabonnement op
Klantnummer 131066293
J.jansen

Alle klachten die gemeld zijn door Ooyen3