Klacht: Afschrijving jaar abonnement AVG

op 22 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afschrijving jaarabonnement, waar dit bedrijf geen rechten kan doen gelden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het bedrag van het jaarabonnement is teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 24 juli 2017 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

24-Jul-2017 De heer Van Raaij per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 24 juli 2017 om 15:14 geantwoord

Geld innen waar U geen recht toe heeft.

Bericht van GlobalCollect

3 weken geleden - Geachte heer Van Raaij, Bedankt voor uw reactie. Wij willen u graag helpen met uw vraag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om te reageren op de email die u van ons heeft ontvangen, zodat het voor u kunnen uitzoeken? Met Vriendelijke Groet, Customer Service, Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door J.G. van Raaij