Klacht: Afschrijving abbonement

op 02 oktober 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Hierbij wil ik mededelen dat fit for free zijn afspraken niet na komt bij het afschrijven van de lesgeld. Ik heb in augustus me eigen aangemeld bij fit for free met de actie dat ik tot november geen lesgeld zou betalen. Maar jammer genoeg is het geld toch van mijn rekening wordt afgeschreven.
Ben gisteren bijde balie geweest en er werd tegen mij gezegd dat ik een bericht over zou krijgen. Niets te horen gekregen.
Ps ik heb me eigen op 25 augustus ingeschreven.

Wanneer ik mijn geld terug gestort krijg en mijn klant zo snel mogelijk wordt verholpen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

3 weken geleden - Bedankt voor je bericht, Hasan. Als je ons je lidnummer doorgeeft, dan duiken we in het systeem om te kijken hoe het precies zit met de betaling en de gratis periode sporten. :) We horen graag van je.

Reactie van de melder van de klacht Hasankucuk

3 weken geleden - Ik heb daar twee abonnementen doorlopen waarvan 1 op de naam van mijn broertje. Deze is ook afgeschreven. Op de inschrijf formulier kan ik geen lidnummer vinden wel stuur ik van beide passen de pasnummer: Pasnummer 1: 21009281 Pasnummer 2: 21009312 Graag wil ik dat dit met spoed wordt opgelost.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:57 geantwoord

Daar zijn we weer, Hasan. Bedankt voor de extra informatie. Je geeft aan dat je op 25 augustus hebt ingeschreven. Op dat moment was de periode gratis sporten voor een eenjarig contract tot oktober gratis sporten. We incasseren altijd voorafgaande de nieuwe sportperiode. Vandaar dat er al een bedrag is afgeschreven voor de periode oktober. Is dit een beetje duidelijk? :) We horen het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Hasankucuk