Klacht: afschrijving abbonement –geen lid ( betalingskenmerk 681380903 )

op 03 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het blijkt uit onze administratie dat we nog steeds maandelijks betalen bij tele 2 voor de telefoon terwijl we al sinds Dec 2010 geen abonnement meer hebben bij Tele 2 . we zijn verhuist in dec 2010 , we konden ons nummer ( 0478-632031) niet mee nemen naar ons nieuwe adres en zijn toen overgestapt op KPN . nu blijkt uit de administratie van de bank dat we echter nog steeds betalen bij Tele 2 voor het oude abonnement .

we willen graag dat dit onmiddellijk stop wordt gezet en hoe kunnen we deze 5 jaar betalingen corrigeren . er is destijds meerdere malen overleg geweest tussen Tele 2 en KPN omtrent het nummer en de verhuizing . Hoe is het mogelijk dat dit niet doorgekomen is ? hoe kan het dat het nummer 0478-632031 wel wordt opgeheven maar de betalingen niet worden stopgezet ?

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik zie dat de betalingen zijn stopgezet en er wat gedaan wordt aan teveel betaalde abonnementskosten , ik begrijp dat niet alles terug betaald kan worden maar tel wel op een tegemoetkoming

ik heb vandaag contact gehad met Mevr Tineke de Vries

m.vr.groet Henk Gelden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk021959