Klacht: afschrijving abbonement –geen lid ( betalingskenmerk 681380903 )

op 03 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

het blijkt uit onze administratie dat we nog steeds maandelijks betalen bij tele 2 voor de telefoon terwijl we al sinds Dec 2010 geen abonnement meer hebben bij Tele 2 . we zijn verhuist in dec 2010 , we konden ons nummer ( 0478-632031) niet mee nemen naar ons nieuwe adres en zijn toen overgestapt op KPN . nu blijkt uit de administratie van de bank dat we echter nog steeds betalen bij Tele 2 voor het oude abonnement .

we willen graag dat dit onmiddellijk stop wordt gezet en hoe kunnen we deze 5 jaar betalingen corrigeren . er is destijds meerdere malen overleg geweest tussen Tele 2 en KPN omtrent het nummer en de verhuizing . Hoe is het mogelijk dat dit niet doorgekomen is ? hoe kan het dat het nummer 0478-632031 wel wordt opgeheven maar de betalingen niet worden stopgezet ?

ik ben tevreden als ik zie dat de betalingen zijn stopgezet en er wat gedaan wordt aan teveel betaalde abonnementskosten , ik begrijp dat niet alles terug betaald kan worden maar tel wel op een tegemoetkoming

ik heb vandaag contact gehad met Mevr Tineke de Vries

m.vr.groet Henk Gelden

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk021959