Klacht: Afschrijving

op 08 april 2013 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Al sinds januari 2012 wordt er elke maand 19,75 van mijn rekening afgeschreven door docdata payments.
Ik heb echter geen idee waar dit geld heen gaat. Er staat alleen bij ‘huurprofiel maart 2013’.
Graag wil ik weten aan welke dienst of welk bedrijf mijn geld toekomt, want zover ik kan nagaan krijg ik er niks voor terug.
Het zogenaamde huurprofiel wil ik stopzetten.

Graag wil ik de contactgegevens van het betreffende bedrijf.
Daarnaast wil ik weten vanaf wanneer deze afschrijvingen precies lopen, zodat ik eventueel mijn geld terug kan vorderen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 08 april 2013 om 13:49 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Wij hebben de contact gegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van docdata payments beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MCommandeur