Klacht: Afschrijving

op 18 december 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 17 december 2017 een boeking gedaan. Wat is afgeschreven naar NL14RABO0155503219 op de naam globalcollect. Echter heb ik nog geen bevestiging ontvangen van mijn boeking. Na contact te hebben opgenomen met turkish airlines geven zij aan geen boeking te hebben op mijn naam. Echter is het bedrag van €370,50 wel afgeschreven van mijn rekening. Dit is gewoon oplichterij!!!

Ik ben pas te vreden als het bedrag van €370,50 terug geboekt wordt op mijn rekening!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

GlobalCollect

Heeft op 19 december 2017 om 14:06 geantwoord

19-Dec-2017 De heer, mevrouw Cetin per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door s. Cetin