Klacht: afschrijving

op 01 juni 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Privilege schrijft jaarlijks bedragen af van onze rekening, maar het zegt ons helemaal niets. We begrijpen niet hoe ze dat maar zo kunnen doen. DIt willen we ook niet meer. Kunt u ons helpen?

Gewenste Oplossing:

Als privilege geen geld meer van onze rekenig afschrijft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 01 juni 2016 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door roelof kleiboer