Klacht: afschrijven van geld zonder tegen prestatie.

op 15 januari 2014 over Online in de categorie Alles-in-1

afschrijvingen van abonnementsgeld na opzegging. Hieraan vooraf heeft zich het een en ander afgespeeld. Het aanmelden op 10 augustus afspraak voor instaleren van online verplaatst van 23 september, kpn opgezegt in afwachting van online, gebeld stond niet in hun systeem, opnieuw aanvragen bandopname gemaakt heb mij bedacht door schriftelijk op te zeggen. Ben naar een andere provider gegaan. Dacht dat de opzegging voldoende was. Heb smsje brief genegeerd en toegezonden producten voor aansluiting niet geaccepteerd. 9 december werd er 19,94 euro afgeschreven van mijn rekening, die heb ik gestoneerd. 9 januari het dubbele afgeschreven, gestoneerd toen online gebeld en kreeg de mededeling dat ik mij 10 augustus had aangemeld voor online, dus toch. Als dat zo is waarom is er op 9 oktober en 9 november geen 19,94 euro afgeschreven? Ik had me toch aangemeld op 10 augustus. Inmiddels ben ik bij telfort en daar blijf ik bij en wil van online af. Stop met het afschrijven van geld van mijn rekening zonder enige tegenprestatie dan alleen chaos.

wil van online af. Stoppen met afschrijvingen van mijn bank rekening. Alles op nette manier afhandelen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door probleem oplossen