Klacht: afschijving

op 11 mei 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

ik weet niet of dit onder de klacht valt maar weet niet hoe ik het anders moet doen ik ben van telefoon verandert en heb ik het bij jullie om gezet van me oude toestel naar het nieuwe nu krijg ik op mijn bank rekening een bericht dat er iedere maand rond de 15 e een bedrag van 84,49 af woord geschreven vind ik wel erg veel voor een telefoon verzekering waarschijnlijk een fout maar wil toch graag weten hoe dat zit vriendelijke groeten ewj rijsbergen

als ik bericht terug krijg ben ik te vreden

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 24 juni 2016 om 15:50 geantwoord

Beste mevrouw Rijsbergen,

Er blijkt wat niet goed te zijn gegaan bij de verwerking van het oude toestel naar het nieuwe toestel. Dit is inmiddels gecorrigeerd en het juiste maandbedrag wordt nu maandelijks van uw rekening geïncasseerd. We hebben hierover ook al persoonlijk met u gecorrespondeerd.

European Warranty Partners SE

Alle klachten die gemeld zijn door e rijsbergen