Klacht: afronding kosten (altijd omhoog) en hogere dan normale zonetarieven

op 24 oktober 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DE KLACHT
Ik ervaar dezelfde problemen met Parkmobile, waarbij bedragen frequent naar boven worden afgerond,. DIt is zowel in kosten mbt tijd als in zone tarief.
Het argument dat het door de Gemeente Rotterdam is opgelegd is niet steekhoudend. Waarom zou de gemeente zelf bijvoorbeeld ‘betalen per minuut’ hanteren en een tarief van 1, 67, terwijl Parkmobile enkele minuten in kosten reeds afrondt naar een kwartier of meer en voor die zelfde zone daarbij een tarief van 2.00 euro aanhoudt??
Ik parkeer vaak en kort, en het begint mij te storen dat zij dit niet alleen iedere dag bij mij, maar bij duizenden gebruikers tegelijk toepassen.
Dit is in mijn optiek niets anders dan forse margevergroting, uitsluitend ten bate van Parkmobile.
Wordt tijd om dit aan de kaak te stellen.

Gewenste Oplossing:

DE OPLOSSING
Berekenen van parkeertijd per minuut (geen afrondingen omhoog) en conform de vermelde tarieven. Verrekening van het teveel gerekende/ terugbetaling aan de gebruikers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dat kan beter