Klacht: afprijzingen

op 16 december 2012 over Deen in de categorie Supermarkten

Mijn klacht is dat afgeprijsde artikelen vaak niet in de computer ingevoerd zijn.Vandaag kocht ik een afgeprijst brood voor de prijs van 1,50 euro.Staat bij thuiskomst op mijn bon 2,75.Gebeurd geregeld verleden week nog met de snoep tomaatjes van 0,99cent naar 0,69 cent .Stonden er vandaag weer ,maar ik heb het laten staan.Ik ben wel voor het brood helemaal terug moeten rijden.werd bij de balie nog al onverschillig geholpen geen excuus .Maar gaf ons het verschil gelijk terug.Komt zeker vaker voor.

Dat de afprijzingen ook in de computer worden ingevoerd.Of dat ze de afprijzing ook gelijk van een ander etiket voorzien.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Deen

Heeft op 19 december 2012 om 08:39 geantwoord

Filiaal heeft contact opgenomen met meneer. Filiaal heeft excuses aangeboden en een vergoeding gegeven voor de tomaten. De controle op de veranderde kassaprijzen zal verscherpt worden, om deze misverstanden in de toekomst te voorkomen. Alles is naar volle tevredenheid opgelost.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht ikke73

6 jaren geleden - Ze hebben contact met me opgenomen.En hun excuus gemaakt.Maar dat geld terug voor de tomaten is zelf door hun verzonnen .Daar heeft Deen het niet over gehad .Maar daar ging het mij ook niet om.In de toekomst kan ik pas zien of mijn klacht ook geholpen heeft.Ik hou het in de gaten.

Alle klachten die gemeld zijn door ikke73