Klacht: Afpersing

op 07 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik had via ideal op een site iets besetelt het is ook netjes aan gekommen maar der word al 2 maaden lang 15 euro van me bank rekening afgeschreven door global collect waar ik nooit toestemmig heb voor gegeven. De informatie van global collect is, SEPA Incasso algemeen doorlopend
Incassant: NL40ZZZ342349500000
Naam: GLOBAL COLLECT BV
Machtiging: G5238L2X90205610
Omschrijving: wly winkelenspaar
.nl 08002200026
IBAN: NL56INGB0000272649
Kenmerk: 523815117106

Wanneer ik me geld terug heb dat is afgenomen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 07 augustus 2017 om 16:15 geantwoord

7-Aug-2017 De heer, mevrouw Koc per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 08 augustus 2017 om 13:43 geantwoord

Global collect neemt geld van me rekening af terwijl ik daar geen toetsteming heb voor geven ik wil dat ze de abonoment af sluiten en me 30 euro terug storten

Bericht van GlobalCollect

1 week geleden - 09-08-2017 De heer koc per email geinformeerd. Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Dit houdt in dat Ingenico ePayments alleen betalingen verwerkt voor diverse organisaties. Ingenico ePayments is derhalve niet verantwoordelijk voor (reeds) aangegane abonnementen, levering van aankopen of voor eventuele terugbetaling. De heer Koc nogmaals geadviseerd om contact op te nemen met de organisatie waar het abonnement is afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Gokhan42