Klacht: afmeldprocedure

op 17 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben diverse pogingen ondernomen om de bijna dagelijkse stroom
informatie over Mijn Bonus te blokkeren.
De link “afmelden” werkt helemaal niet.
Het wordt hogelijk frustrerend…
Contact opnemen met AH werkt ook anderszins niet.
Ik wens dus dat per omgaande de informatiestroom be-eindigd wordt
YMAB. Baken
kaart xxx497

Gewenste Oplossing:

Zodra we geen bericht meer over AH/bonus ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YMAB. Baken-Hagens