Klacht: Aflevering droger met aansluitservice

op 18 augustus 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik had voor mijn moeder een droger besteld met aansluitservice twv 27 euro, dit omdat ik er dan niet zelf bij hoefde te zijn als ze kwamen om de droger te brengen ( ik moest werken).

Het bezorg bedrijf kwam de droger brengen maar wilde de nieuwe droger niet naar beneden brengen en de oude niet meenemen, ze moest de ijzerboer maar bellen.

Toen mijn moeder zei dat er betaald was voor aansluitservice en dat ze anders de nieuwe droger maar moesten mee terug nemen hebben ze hem wel geplaatst en heeft mijn moeder ze ook 10 euro gegeven voor het plaatsen.

Die 10 euro wil ik natuurlijk terug hebben , ik had natuurlijk meteen een mail gestuurd naar redcoon, kreegveen reactie dat de mail wqs ontvangen maar heb toen niks meer gehoord, ik heb toen met de service lijn gebeld van redcoon, na een wachttijd van 15 min ( ja echt 15 min) werd er beloofd dat het werd opgelost ze zouden het bezorg bedrijf een mail sturen.

Na div dagen wachten nog geen antwoord dus weer een mail gestuurd naar redcoon geen reactie, weer gebeld met de servicelijn ( nu 16 min aan de lijn gehangen) weer werd van alles beloofd , dus ik in goed vertrouwen weer gewacht.

Na 4 dagen weer geen enkele reactie ik weer gemaild, matuurlijk na 2 dagen geen reactie dus weer gebeld ( ja wordt eentonig 15 min gewacht).

Toen gezegd dat de wachttijd aan telefoon erg lang was, tja het was druk zei ze,
Weer de situatie uitgelegd en dat ik vond dat ik minimaal die 10 euro terug wilde.

Weer werd me vanalles beloofd maar ze had nog steds niks gehoord van het vervoersbedrijf ik moest maar wachten tot ik wat hoorde.

Afgelopen zaterdag weer een mail gestuurd dat ik als ik in de loop van deze week niks hoorde er mee verder ging, en u raad het al natuurlijk geen enkele
Reactie.

Ik ben nu aan het wachten vanaf 15 juli , en het is nog steeds niet opgelost.

Wat een ” super service ” van Redcoon

Gelukkig heb ik alle verstuurde en ontvangen mails bewaard.

Mijn moeder haar 10 euro terug en op zijn minst een verontschuldiging.

Alle klachten die gemeld zijn door R32R32