Klacht: aflevering bestelling

op 26 mei 2018 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb 3,5 week een bestelling gedaan een matrasbeschermer maar hoor er niets meer van.

Gewenste Oplossing:

als ik iets hoor over de bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 07 juni 2018 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Vilters,
Het spijt ons te vernemen dat uw matrasbeschermer nog steeds niet geleverd werd. Onze leverancier heeft ons laten weten dat alle bestellingen opgestuurd werden. De kans is dus groot dat uw pakket niet geleverd kon worden.
Wij hebben dus onze leverancier nogmaals hiervoor gecontacteerd en zullen u terug contacteren via e-mail zodra wij meer informatie krijgen.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door adrelli