Klacht: Afleveren Iphone

op 26 januari 2014 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dat ik een rekening moet betalen( 4X 46,50 excl. BTW), omdat de koerier die nieuw mobiel moest afleveren 5X niet het juiste adres kon vinden en dan doodleuk meldt, dat niet niemand aanwezig is op afleveradres.
Erg is ook de reden, dat de Iphone5 een storing heeft en thuis in de nacht terwijl wifi is, toch data (in de 100.000) gebruikt. De fout werd door Vodafone erkend, maar toch moet ik van de 300,00EUR nog de helft zelf betalen.

Dat ik de bezorgdsten Á 46,50EUR 4X incl. BTW terug ontvang

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2014 om 15:50 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding op klacht.nl is helaas aan onze aandacht ontschoten, waarvoor onze excuses. Wij nemen iedere melding serieus, aangezien servicegerichtheid bij Dynalogic hoog in het vaandel staat en opdat wij hiermee onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen tillen. De afgelopen periode hebben wij de strategie rondom het behandelen van klantfeedback onder de loep genomen en zijn wij tot de constatering gekomen dat we de site klacht.nl toevoegen aan de verwerking en terugkoppeling hierop gaan voorzien. Feedback die wij in de tussentijd ontvangen hebben via ons customer contact center (telefonisch of per mail) of via de door Dynalogic verstuurde klant enquête is wel actief en adequaat gebruikt om u als klant te helpen en onze dienstverlening te verbeteren.

Naar alle waarschijnlijkheid is de urgentie van uw melding inmiddels verlopen (en/of reeds naar tevredenheid behandeld), maar we willen u graag wel nog van een korte inhoudelijke reactie voorzien.

De transportkosten worden niet door Dynalogic gerekend aan u, maar door Vodafone. Mocht er een betwisting zijn aangaande de kosten kunt u zich wenden tot Vodafone en zij zullen dit dan verder dienen te behandelen.

Vanzelfsprekend kunt u altijd met ons contact opnemen via het emailadres afspraak@dynalogic.eu voor een reactie, melding, vraag, of suggestie.

Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door amdegroot