Klacht: afhanding klein schade geval

op 09 augustus 2017 over Promovendum in de categorie Verzekering

Mijn vriendin is aan gereden op een parkeerplaats door een mevrouw die achteruit uitparkeerde. mijn vriendin reed al en de andere mevrouw reed er dus achteruit tegen aan.

Zelf waren we in overeenstemming met de mensen die ons schade hebben toegebracht, de tegenpartij heeft zelfs het verhaal ondertekend op het schade formulier.

Dus promovendum krijgt het schade formulier en hier begint het. eerst krijgen we 4 keer te horen dat hij niet goed is ingevuld op de mail. als wij bellen of een schade bedrijf vragen zeggen ze dat het wel goed is in gevuld.

Toen een maand geen reactie, de gene die over mijn case ging was op vakantie gegaan en had niks door gegeven. waardoor de tegenpartij zich heeft bedacht en niet meer achter het schade formulier stond.

na 20 x bellen en 20 x een ander verhaal te krijgen ben ik er wel klaar mee. ze willen nu zelfs men premie verhogen terwijl voor ik het in handen gaf van promovendum hun heb gevraagd of het mogelijk zou zijn dat de premie werd verhoogd, nee zegt de medewerker dat is niet zo. later op de mail krijg ik te horen dat die vors wordt verhoogd.

Promovendum voor hoger opgeleiden, dat is grappig als elke promovendum collega iets anders verteld zelfs als je 5 minuten na elkaar belt.

Na jaren lang klant geweest te zijn bij interpolis toch eens voor een wat goedkopere oplossing gekeken en uit gekomen bij promovendum. ik wil iedereen behoeden voor een hoop gezeur. je mag bij promovendum er steeds zelf achteraan bellen en ze regelen niks voor je en komen met verhalen die een andere collega niet ondersteun, keer op keer.

goedkoper is het zeker maar dan moet u er zeker vna zijn dat u niks krijg want de afhandeling is nog goedkoper dan de premie.

Ik zou alleen al tevreden zijn als de medewerkers me gewoon duidelijk van te voren konden vertellen wat de kansen waren. plus dat men gewoon uitzich zelf reageerd.

de juist informatie naar je klanten verstrekken, op 1 lijn liggen met uw collega's. en als verzekering maatschapij zelf het initiatief nemen om de premie betaler in te lichten en niet pas nadat men 3 keer heeft gebeld.

Ik raad iedereen aan om niet na promovendum te gaan en gewoon voor een vertrouwde oplossing te kiezen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Promovendum over deze klacht.

Bericht van Promovendum

1 maand geleden - Beste heer Tepper, Wij betreuren dat uw vriendin een aanrijding heeft gehad en de afhandeling hiervan niet naar wens is verlopen. Dat met betrekking tot het ingevulde schadeformulier eerst is aangegeven dat het formulier volstaat en later aanvullende informatie is opgevraagd, is onprettig. Excuses voor dit ongemak. Op basis van het door beide partijen ingevulde schadeformulier, waarop is aangegeven dat uw vriendin stilstond, maar tevens is aangegeven dat uw vriendin een parkeerplaats verliet, kan de door u geleden schade niet zonder meer volledig verhaald worden. Het verlaten van een parkeerplaats waar uw vriendin mee bezig was, wordt gezien als een bijzondere manoeuvre, waardoor uw vriendin ook een deel van de aansprakelijkheid toegerekend wordt. Helaas valt niet aan te tonen dat uw vriendin dusdanig lang stilstond, dat zij geen aandeel had in het ontstaan van de aanrijding. Vanochtend heeft u van ons een e-mail ontvangen met een verdere toelichting op de consequenties van dit schadegeval. U geeft aan dat de communicatie rondom de kansen van het verhalen van uw schade en het verstrekken van informatie beter had gekund. Dit zullen wij ter harte nemen en wij willen u danken voor deze feedback. Vriendelijke groet, Robert - Webcareteam Promovendum

Alle klachten die gemeld zijn door HTepper