Klacht: Afhandeling schade /omruiltijd

op 23 februari 2018 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Op woensdag jl. zijn bij ons twee dozen afgeleverd met daarin een tv meubel. Bij het openen bleek één tv meubel zwaar beschadigd in de doos te zitten. Direct Meubella gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Moest wel eerst een foto maken en deze opsturen voor 17.00 uur. Kreeg een mail terug dat het spijtig was en of het andere meubel wel in orde was. Dat stond overigens al in mijn mail. Kreeg de volgende dag een tweede mail dat het meubel pas maandag geruild kan worden. Daarop heeft mijn vrouw eerst een mail gestuurd en ik vervolgens in de avond toen ik net thuis kwam van mijn werk. Gevraagd het meubel vrijdag de 23e om te ruilen of anders alles maar retour te nemen. Ik had vrijdag namelijk speciaal vrij genomen om de meubels in elkaar te zetten en op te hangen. Vervolgens krijg je als klant geen reactie dus ben ik zwaar teleurgesteld in Meubella. Dit betekent dus ook dat ik niemand aanraad iets te kopen bij dit bedrijf.

Als het tvmeubel (zonder schade) alsnog vandaag wordt omgeruild.
Een foto heeft Meubella al gehad.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 15 maart 2018 om 16:04 geantwoord

Wij hebben contact gehad met de klant over de hele situatie. Er is afgesproken dat we het meubel gaan omruilen in verband met de ontstane schade.Het meubel is op 26-02-2018 bij de klant omgeruild. Wij vertrouwen er op dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Bedankt voor uw feedback en bericht!

Alle klachten die gemeld zijn door Kapitein1963