Klacht: Afhandeling klachten ING

op 18 juli 2012 over ING in de categorie Banken

Ik zou graag van alle mensen die hun klachten hebben gemeld op klacht.nl betreffende ING, willen vernemen of ING ook daadwerkelijk de klacht heeft opgelost? Ik lees namelijk wel dat ING claimt dat zij de klacht hebben opgelost maar lees nooit een positieve reactie van de mensen. Ik zelf heb inmiddels de ervaring dat ING klachten niet serieus neemt en klachten ook niet oplost. Mail mij dan op rongorter@hotmail.com Ik zie jullie mais graag tegemoet en wellicht kunnen we samen ING onder druk zetten?

Ik ben pas tevreden als ING zijn klanten serieus neemt en klachten daadwerkelijk oplost. Je kunt wel de arrogantie hebben dat je een grote bank bent maar als je niet aan de wensen van je klanten kunt voldoen ben je te groot gegroeit zo is mijn mening.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 juli 2012 om 15:53 geantwoord

Het is niet mogelijk om het pinlimiet aan te passen. Er zijn echter andere mogelijkheden om een groter bedrag te betalen, zie:

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door RonnyG75.2