Klacht: afhandeling klachten en klantenservice

op 13 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik kan hier niet het hele dossier beschrijven, maar hoop het kort en bondig te vertellen. Voor alle duidelijkheid Mobiel en thuisabb.
Dit voorjaar heb ik een betaling van mijn thuisabb overgemaakt op het mobiele rek.nr. Dit zorgde voor incasso en afsluiting van mijn thuisabb. Na sceenshots en jpg bericht van betaling weer aangesloten na 6 weken.
Nogmaals 3 maanden daarna dezelfde domme fout gemaakt, wat resulteerde in het dubbel betalen van mijn rekeningen. Zelfs na diverse klachten te hebben ingediend, blijft tele2 volhouden dat na dubbelbetaling alles ok is. Nu ook nog heraansluiting betalen??Schandalig dat de linkerhand blijkbaar niet weet wat de rechter doet.
Na zoveel keer klantenservice bellen, geen inzicht in gegevens enz. dat schiet niet echt op. Dacht dat jullie 1 organisatie waren. Tot nu toe braaf dubbel betaald, maar geen kans op een beetje rechtvaardigheid.
Doe er iets aan.

terruggave dubbelbetaalde rekeningen en onterrechte aansluitkosten.
Goed funcionerende administratie zodat de arme schapen bij de klantenservice hun werk kunnen doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door b.f.kooijmans