Klacht: Afhandeling klacht, uitblijven terug betaling

op 25 september 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

05/09/2016 hebben wij op onze vakantiebestemming telefonisch een klacht gemeld bij Neckermann Reizen (mbt kort samengevat: een door slechte verleende service en informatievoorziening gemiste excursie, waarvoor terubetaling geeist).
18/09/2016 na nog steeds geen gehoor, actie en wederom telefonisch contact te hebben gehad via klacht.nl nogmaals schriftelijk een klacht ingediend. Hierop reactie ontvangen dat de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling genomen zou worden door de customer service.
Echter tot op heden nog steeds geen ene actie! Terwijl de uit te voeren actie (namelijk terugbetaling geld bij uitblijven en falen service) toch niet heel ingewikkeld lijkt. Na telefonisch contact werd ons verteld dat de klachtbehandelings termijn 4 weken betreft. Iets wat ons NOOIT eerder benoemd is, in de schriftelijke klachtbevestigingen NIET beschreven staat evenals NIET op de klachtendprocedure site van Neckermann Reizen.

Al met al zijn wij dus wederom een hoop ergernis, energie en telefoonkosten verder en staan wij nog steeds met lege handen.

Tevreden zullen wij over deze organisatie niet meer worden en raden wij ieder ander dan ook af ooit met hun te boeken. Echter verwachten wij nog steeds SPOEDIGE afhandeling van onze klacht en terugbetaling van ons geld en gemaakte telefoonkosten. Gezien het verloren vertrouwen zijn wij inmiddels ook een eigen procedure gestart maar geven Neckermann reizen graag de kans dit voor te zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Kruit, Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl. Onze afdeling Customer Service heeft uw klacht in behandeling genomen en zal zo spoedig mogelijk met een reactie bij u terug komen. Onze welgemeende excuses dat de afhandeltijd niet bekend is gemaakt bij het indienen van uw melding. Uw bericht op deze pagina is doorgezonden naar onze afdeling Customer Service. Met vriendelijke groet, Neckermann reizen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 26 september 2016 om 10:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MLouK