Klacht: Afhandeling klacht

op 21 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben extra gecontroleerd nadat ik had afgerekend bij de zelfscan.
Ik was de enige daar, vaste klant en volle kar. Voor de duidelijkheid, het was geen willekeurige controle die je normaal gesproken kunt krijgen.
Na het afrekenen zag ik Lynn al driftig tikkend op haar pad naar mij toe benen. Opgewonden deelde de meid me mede dat mijn karretje extra gecontroleerd moest worden. Dat vond ik vreemd want het systeem pikt je er uit vóór het afrekenen. Toen bleek dat het niet moest maar dat zij zelf vond dat dit moest. Op mijn vraag waarom zei ze dat er veel werd gestolen. Ik heb aangegeven dit niet ok te vinden en mijn beklag te doen.
Dit heb ik gedaan; de filiaalmanager zou met 5 werkdagen contact met mij opnemen. Die tijd is verstreken en heb nog steeds niet mogen vernemen.
Ik wil weten wat de reden was van de extra controle.
Filiaal van Nijverheidsstraat te Venlo.

Gewenste Oplossing:

Als er contact met mij op wordt genomen en de zaak wordt opgehelderd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doedel75