Klacht: afhandeling klacht

op 17 oktober 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 27 oktober 2016 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Tobeas,

Wij hebben u reeds telefonisch benaderd om de voortgang van uw klacht te bespreken. Onze stoffeerder zal zeer binnenkort de klacht bij u thuis volledig verhelpen. Wij willen u via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor de ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Met vriendelijke groet,
Carpetright After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door Tobeas.