Klacht: Afhandeling klacht

op 05 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste Saskia,

Wat vervelend dat mijn klacht niet serieus wordt genomen. U geeft aan dat ik een email kon sturen met het Contactnummer maar er wordt helemaal niet op gereageerd! Sterker nog er staat bij dat de klacht is opgelost, maar ik heb niks meer van u vernomen.

Tegoedbon

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 06 september 2016 om 11:23 geantwoord

Beste mevrouw,

De website Klacht.nl past de status van een klacht automatisch aan naar Opgelost zodra wij een respons posten. Hier kan ik helaas niets aan veranderen. Het bericht dat je gestuurd hebt naar aanleiding van mijn antwoord is helaas niet door mijn collega's naar mij doorgestuurd. Hier bied ik excuses voor aan.
Met de informatie uit deze e-mail heb ik de kassabon kunnen opzoeken. Deze ontvangt je per e-mail. Hiermee kun je terug naar de winkel gaan met de zwembandjes.

Mocht je verder nog vragen en/of opmerkingen hebben neem dan contact op via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Saskia
Blokker webcare