Klacht: afhandeling bestelling

op 09 december 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Dat bedoel ik dus, voor de zoveelste keer gebeurd mij dit.
Ik betaal netjes op tijd, via bankoverschrijving uit Belgie, vervolgens word het niet op tijd door jullie behandeld, met die gevolge dat er weer 1 of ander smoesje word verzonnen.
En het ergste van het hele gebeuren is dat je dan vervolgens minimaal 10 dagen moet wachten voor je je geld terug krijgt.
Maar goed, heb zo onderhand wel door dat rechtstreeks met jullie in contact te gaan weinig helpt.

Verzonden vanuit Outlook

Van: Arianne (BVA Auctions)
Verzonden: zaterdag 9 december 2017 17:18

E-mail: klantenservice@bva-auctions.com
Arianne (BVA Auctions)
9 dec. 17:18 CET

Beste meneer/mevrouw,

Ik mail u naar aanleiding van uw kavel. Vervelend te vernemen dat u uw kavel nog niet heeft ontvangen.

Helaas is uw kavel niet meer op voorraad.
U krijgt binnen 10 werkdagen een creditering van ons terug.

Mijn excuses voor het ongemak.

Arianne

Sanne (BVA Auctions)
7 dec. 11:40 CET

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat dit verkeerd is gegaan.
Ik hoop u zo spoedig mogelijk van een antwoord te kunnen voorzien.
Ik verzoek u dus nog even geduld te hebben.

Sanne

Benrolien
7 dec. 09:09 CET

intussen heb ik over deze kavel al gechat, en ook die hebben mij beloofd om hier werk van te maken.
Maar mijn ervaringen in het verleden zal ook dit wel weer een gebed zonder einde zijn.
Helaas dat ik alleen maar negatief kan reageren want met alle bestellingen die ik al gedaan heb is 1/3 er van niet goed verlopen.

Verzonden vanuit Outlook

Arianne (BVA Auctions)
7 dec. 09:01 CET

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht via de chat.

Heel vervelend te vernemen dat u uw kavel nog niet heeft ontvangen.
Ik zoek voor u uit of het mogelijk is om kavel te leveren.

U hoort spoedig van mij.

Arianne

____________________________________________________
ID: 530197

minder onverschilligheid, en net zoals je in nederland met ideal kunt betalen het voor de Belgen makkelijker te maken via bankcontact kunnen betalen dan is hopelijk de verwerking hiervan ook beter

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

1 maand geleden - Beste Carolina, Bij dezen wil ik u nogmaals mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Het is uiteraard niet de bedoeling dat producten niet uitgeleverd kunnen worden. Helaas zijn wij afhankelijk van opdrachtgevers, in dit geval één die zijn afspraken niet na kon komen. Dit is natuurlijk geen excuus en wij doen ons best om dit te allen tijde te voorkomen. U geeft in de extra informatie aan dat er dingen zijn misgelopen en/of kavels niet zijn bezorgd. Ik neem per mail contact met u op om na te lopen of dit goed is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Marijke - BVA Auctions

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door carolina77