Klacht: Afhandeling autoschade

op 10 mei 2017 over Promovendum in de categorie Verzekering

Op 13 juni 2016 schade gemeld,inclusief de foto”s.daarna nooit meer iets gehoord over de voortgang van de afhandeling.Ik heb inmiddels bericht gekregen dat de schade niet kon worden verhaald,bijna een jaar later.Maar dat met ingang van 3-12-2017 mijn maandpremie is verhoogd naar 106 Euro,was 57,87 Euro.In mijn beleving is er een half jaar gewacht om mij een na betaling te laten doen.Had ik dit geweten,dan had ik de verzekering op 3-12-2016 opgezegd,wat ik nu gedaan heb,maar een na betaling 347,00 Euro en nog eenmaal 106 Euro voor de maand mei.Er is mij tijdige informatie onthouden.Niks zeggen en de rekening laten op lopen.Ik voel mij opgelicht.

Ik ben tevreden,wanneer die onterechte premie verhoging,die ontstaan is door informatie aan mij te onthouden terug gedraaid wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Promovendum over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klaas botter

3 maanden geleden - Werd gebeld door Promovendum over mijn klacht en naar een goed gesprek,erkenning dat ik niet goed ge informeert ben geweest,is de extra premie verhoging terug gedraaid. Tevreden! Klacht .nl Bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door klaas botter