Klacht: afhandeling aanvraag ww en verificatiecode

op 28 februari 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn instelling waar ik directeur van was is in kader van de wet passend onderwijs opgeheven.
Mijn zakelijk mobiel nummer laten overschrijven naar privé in 2015
Al die tijd mobiel kunnen bellen tot 3 weken geleden.
Ik weet niet wat ik heb gedaan maar moest nu mijn wachtwoord opgeven.
Mijn Apple ID stond op j.fleskes@recoost.nl dat was het mailadres van mijn instelling.
Het wachtwoord was ik vergeten en kom er sinds die tijd er niet meer in ondanks alle mailwisselingen en telefoontje met Apple Nu 3 weken bezig en nu moet ik wellicht weer 4 dagen wachten.
Het is ramp voor mij om zo lang mijn mobiel te moeten missen.
Begrijp ook niet waarom het zo lang moet duren omdat er een case nummer is.

Gewenste Oplossing:

Dat ik weer mijn mobiel kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jos fleskes