Klacht: Afhalen is een drama

op 13 mei 2020 over Happy Italy in de categorie Cafés en Restaurants

Ik had online via happy Italy Tilburg mijn eten besteld en aangeven deze om 18:20 op te halen. Ik was netjes op tijd en ik hoorde dat er werd omgeroepen op bestelling. Na 20 min wachten ben ik toch maar gaan vragen waar mijn bestelling was gebleven en dit zou gechecked worden. Na 5 min had ik nog niks gehoord en ben het na gaan vragen bij een andere collega en die zei dat de bestelling al vanaf half 4 klaar stond. Dit was vrij apart aangezien we om 16:45 besteld hadden en aangegeven hoe laat we het op zouden halen. De werknemer zei dat het niet geregeld kon worden als we niks hadden gezegd. Nou oké prima er werden nieuwe bestellingen gemaakt. Zodra ik de bestelling ontving had ik gezegd dat ik het niet vond kunnen dat we zo lang moesten wachten. Hierop zei de man dat het echt eerder opgehaald moest worden. Dus ik gaf aan dat we een telefoonnummer en e-mailadres in moesten vullen voor onze bestellen dus waarom was er niet gebeld. Hierop was het antwoord we hebben het zo druk we gaan echt niet iedereen bellen en meneer liep weg het restaurant in wat ik heel onbeschoft vond. We hadden ook aangegeven geen peterselie op de pasta omdat mijn vriendin allergisch is hiervoor, toen we thuis kwamen zat het er gewoon op! Ik ben diep teleurgesteld en heb nog nooit zo iets slechts meegemaakt.

Mijn pizza was wel lekker.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Happy Italy

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Happy Italy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole.Baak