Klacht: Afhaaltijdstip en pakket blijft liggen

op 28 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Rond 7 november zouden twee wehkamp pakketjes bij opgehaald worden. Ik wijzigde telefonisch het ophaaltijdstip van de middag naar avond, omdat ik zelf niet aanwezig zou zijn. Toch kwam er s’middags iemand pakketjes ophalen. De dame in kwestie van DHL nam de verkeerde doos mee, bestemd voor post.nl(van kleertjes.com). Direct bij thuiskomst kwam ik tot de ontdekking dat de dame van de DHL het verkeerde pakket had meegenomen. Daarop zocht ik direct contact met DHL en Wehkamp. Er was ondanks het wijzigen van het ophaaltijdstip, s’middags iemand gekomen. Niet goed doorgegeven bij Wehkamp dus. Ook DHL ging niet opzoek naar het pakketje, ondanks een mail naar het sorteercentrum, maar stuurde het retour aan Wehkamp, waarop ik weer contact opnam met Wehkamp om het pakketje te traceren. Tot op heden inmiddels ruim zes weken geleden, kan nog niemand mij vertellen of het pakketje al onderweg is naar mij of naar het Post.nl waar het pakketje eigenlijk naartoe moest. Het schijnt al die tijd in een container te liggen, maar men weet dit niet zeker. Inmiddels heb ik al twee herinneringen van Afterpay ontvangen, omdat dit allemaal zolang duurt. Kortom zowel het niet goed verwerken van het gewijzigde ophaaltijdstip als het verkeerd ophalen door DHL zijn mede de oorzaak van de problemen die ik nu ondervindt. Ik stel zowel Wehkamp als DHL verantwoordelijk. Ik ben niet gelukkig met deze gang van zaken en dien daarom deze klacht in.

Wat betreft deze situatie niets.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door weperjud