Klacht: afgewimpeld worden niet geholpen worden telefoon doet het dank zij hun niet meer

op 04 mei 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

ik stuurde mijn telefoon op te reparatie vanwegen het beeldscerm nou kreeg ik hem terug maar kon hem niet meer gebruiken ze haddn hem hem in fabrieksinstellingen gezet abnormale wijze volgens de telefoon en is helemaal geblokkeerd. ze zeggen dat ik hem der via mijn account moest afhalen maar volgens mijn account bestaat hij helemaal niet dus.
ik heb nu geen telefoon al 4 weken nie en de medewerkers zeggen dt ik maar een mailtje moet sturen word steeds afgewimpeld door ewp ik eis gewoon een nieuwe telefoon.

ik ben pas tevreden als ewp zoals ik al had gemailt een nieuwe telefoon opstuurt splinternieuwe geen 2dehans en dan kunnen hun die van mij houden dus wil een nieuwe telefoon

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door martijn760