Klacht: Afgesproken tijd niet na gekomenniet van te voren gebeld.

op 18 september 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een telefoon besteld die tussen 17:26 en 19:00 binnen zou moeten komen. in de bijlage stond ook vermeld dat ik 15 minuten van te voren gebeld zou worden door de koerier. Ik moest dus dringend wat doen om 5 uur en ik zou om 17:15 weer terug zijn. Ik word gebeld door mijn broertje om 17:10 dat de koerier er al is en dat die weer wegrijdt. Ik moest zelf erbij zijn voor het pakketje dus kon mijn broertje hem niet aannemen. Hij is dus een stuk eerder dan de afgesproken tijd geweest, en hij heeft niet 15 minuten van te voren gebeld. Ik liet mijn broertje nog aan de koerier vragen of die 5 minuten tijd had, maar dat was teveel (terwijl hij niet aan de afspraken hield). Nu moet ik nog 1 dag wachten op mijn telefoon, maar ik had hem morgen nodig voor privé redenen.

Ik ben tevreden als die later in de avond nog langs komt maakt niet uit welk tijdstip.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 18 september 2018 om 22:34 geantwoord

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Via de mail hebben we al contact gehad, we gaan het intern oppakken dat de koerier niet vooraf heeft gebeld want dit is een afspraak dat we alle klanten ten alle tijden 15 min. vooraf bellen.
Excuses voor het ongemak en we gaan morgen ons uiterste best doen om het pakket alsnog succesvol af te leveren.
Nogmaals excuses!
Met vriendelijke groet, Reviva planning.

Alle klachten die gemeld zijn door EldinKoning