Klacht: Afgesloten zonder reden

op 03 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vanaf 29-09-2016 is mijn mobiel afgesloten door tele2. Ik kan niet meer bellen/smsen/interneten enz. Toen we op 30-09-2016 naar tele 2 belde werden we van het kasje naar de muur gestuurd en zo hingen we al gauw een half uur of nog langer aan de telefoon. Ze zeiden dat we 2x 16€ niet hadden betaald. Nu hebben we een automatische incasso bij tele2 dus hun horen het iedere keer van de bank te schrijven. We wisten hier dus niks van en hebben er ook geen brieven van ontvangen. We zijn al jaren klant bij tele/2 en er is nog nooit iets fout gegaan. We hebben zelfs meerdere abonnementen bij tele2. Uiteindelijk naar een lang gesprek van de ene naar de ander zeiden ze dat als we meteen zouden betalen we ook weer meteen aangesloten zouden worden dezelfde dag. Nu is het alweer 3-10-2016 en ben ik nog steeds niet aangesloten. Dus heb ik weer naar tele2 gebeld en weer werden we van de één naar de ander gestuurd , en weer lang aan de telefoon gehouden. Totdat eindelijk iemand zeg dat het sowieso 5 werkdagen duurt voordat je weer aangesloten bent.
Kortom dus niet wat ze zeiden dezelfde dag als we meteen betalen.

Dit is een grote fout van tele2. Ze hebben een automatische incasso dus horen zelf het geld af te schrijven. Wij wisten hier niks vanaf zijn ook niet ingelicht doormiddel door brieven enz. Ik zou graag van deze week mijn abonnement kosten vergoed krijgen. Het is gewoon echt schandalig hoe je behandeld word aan de telefoon en als klant. We zullen nadat dit abonnement of andere abonnementen die we bij tele2 hebben verlopen ook niet meer met tele 2 in zee gaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arno1