Mijn Klacht:
Ik ben sinds 05 -05-2016 overgestapt naar tele2 , de aanbieding was te mooi om te weigeren aangezien de eerste 3 maanden maar 10 Euro per maand voor tv+internet+bellen , daarna wordt het 32 Euro per maand. Helaas was het niet zo! Ik werd opeens afgesloten en daarvoor moet ik betalen, ik heb met een telé2 medewerker gesproken met de mededeling dat ik al een incasso regeling heb al vanaf het begin geregeld ,ja zegt hij ! er staat al genoteerd op zijn com, ik moet maar 32 Euro betalen voor september en daarna zal het goed komen. op 27 -09 zag een aankondiging op mij op de mail dat er 60 Euro worden incasseerden! I k heb gebeld met een telé 2 medewerker, deze was zo gefrustreerd toen ik zei dat dit gesprek ben ik zelf aan het opnemen, hij zei dat het moet gewoon betaald worden want het ligt aan me! Klaar. eind gesprek heeft hij gevloekt!! gezegd. hij dacht dat ik opgehangen heb.
Het ligt niet aan me, het ziet er uit dat het door de drukte en het wisselen van de bank zijn klanten de dupe van jullie nalatigheden,
Gewenste Oplossing:
Bij deze wil ik dat :
-Ik maar de maandelijkse bedrag van 32:00 tot eind contract betalen
-Een vergoeding krijg van geen dienst
-Een optimaal werkende internet .
-Bijscholing voor sommige telé 2 medewerkers
Met vriendelijke groeten
