Klacht: Afgesloten ondanks tijdige betaling

op 01 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste,

Op 3 September jl. werd ik afgesloten van internet omdat er een openstaande rekening zou zijn.
De automatische incasso was mislukt in augustus waarnaar deze op 13 augustus handmatig is overgeschreven naar Tele2 o.v.v. klantnummer en adresgegevens.
Echter door het niet vermelden van het factuurnr hebben ze deze niet “kunnen” verwerken.
Op de dag van afsluiting contact gehad en op advies van de klantenservice nogmaals de rekeningen betaald met een Ideal link omdat het opzoeken van de reeds gedane betaling minimal 11 dagen in beslag zou gaan nemen.
Het teveel betaalde zou dan automatisch verrekend worden met de volgende maand.
Nu is er 50,- aan aansluitkosten geincasseerd wat in mijn ogen absoluut onterecht is.
Dit gemeld bij de klantenservice en die zeiden vul er maar een vergoeding formulier voor in op de website.
Zo gezegd zo gedaan, en zojuist reactie gekregen dat dit niet vergoed wordt en ik voortaan de factuur maar tijdig dien te betalen.

Al met al een kwalijke zaak als je het mij vraagt.

De aansluitkosten dienen gekrediteerd te worden in deze situatie.
Ik heb aantoonbaar 3 weken voor afsluiting de factuur betaald.
Het ontbreken van enkel het factuurnr zou geen aanleiding mogen zijn om een betaling niet te verwerken.
het was immers niet zo dat er helemaal geen klantgegevens bij de betaling stonden vermeld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henkjongsma