Klacht: Afgesloten

op 01 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Hallo,

Hierbij mijn klacht!

Ik ben per 1 juni van mijn mobiel afgesloten door tot nu toe een dubieuze factuur van 20,96 die in maart betaald had moeten zijn.
Dubieus omdat Tele2 mij niet kon zeggen waar dit bedrag vandaan komt en waarom dit niet automatisch (zoals altijd)van de rekening is afgeboekt. Het factuur was ondertussen via Bos incasso betaald en overgemaakt naar Tele2 op 7 juli jl.
Na 3 keer gebeld te hebben naar Bos incasso of het bedrag daadwerkelijk is overgemaakt naar Tele2 en ondertussen minstens 8 keer naar Tele2 zit ik nu 2 maanden nog steeds zonder een aangesloten mobiel.
De gesprekken met Tele2 ging tot nu toe over procedures, protocollen, 4 werkdagen afwachten, morgen wordt het zeker aangesloten, hooguit 10 dagen wachten, weet niet hoe lang het nog duurt, wij nemen wel contact op met Bos incasso, nog even afwachten, wachten op antwoord van de financiële afdeling, hier klopt iets niet, bij de financiële afdeling wachten ze nog op elkaar, kan het niet met zekerheid zeggen maar…., dan weer procedures, protocollen, wachten, kan niet meer voor u doen,……..

Als u per direct mijn mobiel aansluit en op het moment van het onterechte datum van afsluiting tot het weer aansluiten, de betaalde rekening terug stort!
Daarnaast 2 maanden vrij van abonnement kosten ter compensatie van het lange wachten en vele telefoontjes richting Bos incasso en Tele2 (tijd en geld)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Messak